Lila Krokus


[Kamera] Canon EOS 5d Mark II & [Objektiv]
Canon EF 100mm f/2,8 USM.
Slutartid 1/80, Bländare f/2,8, & ISO 400 (100mm).


Min lilla frånvaro har berott på att jag blivit sjuk.

Har varit sjuk sedan i fredags och är fortfarande inte frisk. Var hemma idag och vilade upp mig, tänkte även vara det imorgon för att verkligen bli bra. Har tillbringat dagen med att sova, sola och läst på min nya bok som jag fick när jag fyllde år. Det är Viveca Stens tredje kriminalroman ifrån Sandhamn. "I grund utan skuld" heter den och jag tycker den är riktigt bra. Hon är en ny favorit författare. Är redan liten sugen på att läsa hennes fjärde bok, "I natt är du död", men den har inte kommit ut på pocket en..

Kan skriva lite kort om vad jag fick i present i fredags.
Jag fick fick en sänggavel, tre fotoalbum, boken, 4 tröjor, 3par strumpor, parfym, byrå, klocka och 650 kronor av farfar och morfar. Det var den bästa födelsedagen i mitt liv tror jag.
Fick allt jag önskade med och lite till.. GRYMT!!

Imorgon ska jag beställa en ny kameraväska. Det blev lite strul med min första beställning så jag ska beställa om den. Ska även beställa ett par vita Converse och ev. ett par marinblåa.
Nu blir det sängen med lite Oskar Linnros och min nya bok! Godnatt. Bloggar mer imorgon :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback