Lila Krokus IV


Slutartid 1/320s, Bländare f/2,8, & ISO 100.
Canon EOS 5d Mark II & Canon EF 100mm f/2,8 USM.


Nu sitter och och försöker få till en bloggdesign.

Det är så jävla svårt att välja. Ska jag ändra hela designen eller ska jag bara ändra lite färger och bilder.. Tycker att det är SVÅRT! Just nu har jag bara testat med att ändra färgen men jag känner att det fattas något. Känner också att jag inte riktigt har någon inspiration. Har liksom inte någon hel bild av hur jag vill att den ska se ut och därför blir det så svårt.

Men jag ska nog få till något, det brukar ju alltid lösa sig.
Nu ska jag lägga in bilderna som jag har tagit dom senaste dagarna. Igår blev mitt minneskort fullt och det är ju liksom 16GB på det.. Känns rätt skönt att ha bilder som man kan visa. Är lite less på alla krokusbilder. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0