Prästgatan 17-27


Gamla Stan i svartvit style passar otroligt bra. Det blir en grym känsla i bilden.
Canon EOS 450D & Canon EF 50mm f/1.8 II & Slutartid 1/125s, Bländare f/2,8, ISO 200.


Idag har det varit ett helt fantastiskt väder!!
Det kändes som om det var sommar utomhus. Jag har gått barfota hela dagen och bara njutit av hur grymt väder det är i APRIL. Dessutom har jag badat för första gången i år! Det var jag och syrran som trotsade isen som låg kvar intill vatten och tog oss två dopp. Det var inte allt härligt i vattnet men sen när man kom upp och fick värma sig i handduken var det as härligt. I luften var det ju 16°-22° varmt så det gick jämt ut.

Under dagen har jag också fotograferat massor.

Tittade förut och såg att jag har 900 bilder att lägga in i dator. Och av dessa 900 kommer det finnas massor med härliga bilder som jag kommer visa er under veckan. Känns enormt skönt att det äntligen är tid för att fotografera igen. Under vintern slår min inspiration av lite.. Men nu är det vitsippor som blommar och koppar som slår ut på varenda träd. Dessutom såg jag årets första blåsippor idag! Får se om jag fick några bra bilder på dom. Blev as glad. Det är inte så lätt att hitta det här där jag bor.

Nu ska jag gå ner och hänga med våra middagsgäster som vi hade idag.
Vi firade Påsken med god mat och massor av godis. Hoppas att ni också fått godis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0