Ur Arkivet: Vårblommor


Plats. Intill vårat lantställe. Foto. Jag. [KLICKA FÖR ATT SE STÖRRE!]
Utrustning. Canon EOS 5d Mark II & Canon EF 100mm f/2,8 USM.
Inställningar. Slutartid 1/400s, Bländare f/2,8, & ISO 100.


Det här är första gången jag är med i en fototävling.
Det är kul att prova på. Det är ju massor med bloggar som har fototävlingar men jag har liksom aldrig känt att jag kunnat prestera till någon av dom. Oftast är det svåra teman och oftast är det ett tema när man måste fotografera människor och det gör jag nästan aldrig.. Men den här gången var temat VÅR så jag tänkte att det kanske kunde vara roligt att vara med. Testa gränserna och se om jag vinner eller inte..

Detta är alltså mitt bidrag till fototävlingen med temat "vår".
Hoppas nu att det går vägen. Skulle vara roligt att vinna någonting någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0