i mitt fönster



Idag ska jag göra en massa viktiga saker.
Ska se en film, haha.. Jag ska fota, blogga, redigera, städa, spela sims, fixa allt med kamerasakerna, titta efter objektiv, ta bilder cross + fyrhjuling och sen lägga upp på blocket och sen lite annat också.
Alla i min familj åkte nyss till birsta (ett shopping center för er som inte bor i sundsvall) så jag ska vara hemma och göra allt jag behöver göra. Måste hinna en massa saker innan det blir JOBBIG skol start!!!!

Tog rätt läkra bilder med min kamera igår.
Bilderna kommer att framföra mycket ljus och jag tror att det kommer att bli jätte fint med dom bilderna..
Ni får kanske se dom sedan eller i morgon.

0 Kommentarer

Kommentera här.

Kameraväska - [Dessa fantastiska prylar fotograferar jag med.]
Bloggdesign - [Jag gör alla mina bloggdesigner själv.]
Kontakt - [Vill du ställa någon fråga via mail?]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0