Ellinor Lindblom III


Modell: Ellinor Lindblom.  Foto: Jag.  Smink & Styling: Ellinor Lindblom.
Utrustning: Canon EOS 450D + Sigma 28-80mm f/3.5
Inställningar: 1/60 sek, f/5, ISO 320, brännvidd 52mm - (klicka!)


Nu var det väldigt längesedan jag publicerade bilder på Ellinor så jag tänkte att jag lägger upp en i fast i två versioner här och nu. Jag har ju publicerat den här, den här och den här innan och jag är mycket nöjd med resultatet och jag tycker även att bilden ovan går i samma fotsteg om man kan uttrycka sig så.
Vet inte vad ni tycker om bilderna men jag tycker att dem är rätt läckra och det finns någonting i bilderna som jag inte riktigt kan beskriva.

Nu ska jag hoppas in i duschen. Sitter och känner mig ofräsch så det blir dusch och plattning av håret. Man måste vara på topp när det blir måndag igen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sebastian Bergström

Nu var det väldigt längesedan jag publicerade bilder på Ellinor så jag tänkte att jag lägger upp en i fast i två versioner här och nu. Jag har ju publicerat den här, den här och den här innan och jag är mycket nöjd med resultatet och jag tycker även att bilden ovan går i samma fotsteg om man kan uttrycka sig så.

2010-02-12 @ 22:00:29
URL: http://sebastian-bergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0