Har fått en känsla av att det är grått och blött i stora delar av Sverige just nu så jag bjuder på en liten sneak peak på vad du kan vänta dig för bilder från mina resor inom kort. Den här bilden är min bakgrundsbild för tillfället så varje gång jag ser den ger den mig lite hopp och lite energi. Ska dock tilläggas att jag inte klagar på årstiden, det är mer hjärnverksamheten som ibland buggar en aning när en vandrat med gråväder i flera dagar.
Sebastian Bergström Liljerot:

Hej jag tänkte bara undra hur du tänkte med din nya design? Hur blir den. Blir den bra tror du. Vad ska du göra imorgon och hur ska du få tiden att räcka till. Hoppas att det är fint väder imorgon och att jag kan ta vara på dagen lite mer än vad jag har gjort idag. Kanske skriva lite dagbok. Nu lyser månen och vips ska jag avsluta denna test kommentar. Hejsvejs i lingonskogen!

Svar: Hej jag tänkte bara undra hur du tänkte med din nya design? Hur blir den. Blir den bra tror du. Vad ska du göra imorgon och hur ska du få tiden att räcka till. Hoppas att det är fint väder imorgon och att jag kan ta vara på dagen lite mer än vad jag har gjort idag. Kanske skriva lite dagbok. Nu lyser månen och vips ska jag avsluta denna test kommentar. Hejsvejs i lingonskogen!
Sebastian Bergström

Sanna Bergströöm:

Hej jag tänkte bara undra hur du tänkte med din nya design? Hur blir den. Blir den bra tror du. Vad ska du göra imorgon och hur ska du få tiden att räcka till. Hoppas att det är fint väder imorgon och att jag kan ta vara på dagen lite mer än vad jag har gjort idag. Kanske skriva lite dagbok. Nu lyser månen och vips ska jag avsluta denna test kommentar. Hejsvejs i lingonskogen!

Kommentera inlägget här: