Kvalitetstid vid datorn


Ligger i sängen och ska försöka få till någon design som kan utmana min nuvarande. Jag vill att min nya design ska vara lite proffsig samtidigt som den är vardagligt snygg. Jag vill ha en bra fotoblogg som även har en inrikting mot mode och fashion, inte bara strikt foto, utan lite mer vardagligt och som sagt, lite mer mode.

Nu ska jag även se om det fungerar att blogga som folk. Har inte bestämt mig för vilket typsnitt som jag ska ha på min blogg. Det jag har nu är lite Blondinbella inspirerande. Har testat ett annat som är lite mer Cimon Lundbergs inspirerande. Får se vilket det blir... Nu ska jag även se hur det fungerar men länkar i inlägget. Det är ju en rätt viktig punkt. Ska även försöka felet med twitter panelen på sidan om här på bloggen...
Kommentera inlägget här: