blomma



Alltså jag älskar att fota vatten bilder.
Denna bild är från ett droppande rör som jag lyckades att få en rätt så snygg bild.
Tycker om när man ser dropparna!! och det gör man ju på min bild här ovan.


Jag har fixat i mina kategorier nu.

Jag har raderar kategorier som inte har inlägg och annat.
Tycker att om det står T.ex. Sebastian Bergström på kategorin men när man trycker på den så står det längst upp http://mxzebastian.blogg.se/category/zebastian-bergstrom.html med Z för att jag sagt att jag heter med z men nu är det med s så nu är allt på plats. Namnen stämmer...

1 Kommentarer

Publicerad av: sebbee | mxzebastian.blogg.se

Hoppas att denna design bli bra jag!

DATUM: 2009-01-06 KLOCKAN: 14:45:26
BLOGG / HEMSIDA: http://mxzebastian.blogg.se/
Kommentera här.

Kameraväska - [Dessa fantastiska prylar fotograferar jag med.]
Bloggdesign - [Jag gör alla mina bloggdesigner själv.]
Kontakt - [Vill du ställa någon fråga via mail?]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0