Jordgubbar & Vattenmelon




Idag tog jag och min syster en underbart härlig eftermiddags promenad.
Jag kände att det var så dåligt och tråkigt väder ute så när vi nästan var hemma kände jag att jag inte orkar ta några bilder. Dom blir ju ändå bara trista men så kom jag till den gamla matkällaren som jag länge tänkt fotografera men aldrig riktigt våga ta steget men det gjorde jag den här gången. Var inte ett dugg läskigt.

Tog några kort. Bland annat dom ni ser ovan. Tyckte dem blev rätt härliga.
Speciellt med tanken på dem fina gröna färgerna jag lyckades få in på sista bilden.
Sen en till sak. Undra när det är byggd? Vad användes den till...? Lite läskigt är det ju.

Kommer mer bilder snart.

0 Kommentarer

Kommentera här.

Kameraväska - [Dessa fantastiska prylar fotograferar jag med.]
Bloggdesign - [Jag gör alla mina bloggdesigner själv.]
Kontakt - [Vill du ställa någon fråga via mail?]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0