Småbåtshamn


Canon EOS 450D + Sigma AF 28-80mm f/3.5.
1/1000 sek, f/11 & ISO400 (28mm).


Hej, nu är det äntligen heeeeeelg!
Jag hade inte tid att skriva när jag kom hem eftersom jag såg att det fortfarande låg frost kvar på marken. Jag har liksom sett att det varit frost varje morgon men när jag kommit hem har det inte varit så mycket frost kvar men det var det nu så det blev några sköna frostbilder som ni får se lite senare.

Ovan är det två sköna bilder från Skanör i Skåne. Det var en otroligt fin och mysig småbåtshamn.
Bakom mig när jag tar dessa foton är det en otroligt mysig strand som ni kommer få se bilder på lite senare, vet inte om det blir idag men ni ska få se dom.

Nu ska jag göra lite framsteg i bloggdesignen.
Om en stund ska jag väll åka och handla till min morfar och då ska jag köpa en glass! ;)
Kommer fler bilder om en liten stund. Kram så länge.

1 Kommentarer

Publicerad av: Sebastian Bergström / Hobbyfotograf

Blablabla Jag testar att kommentera på min nya fina Vinterdesign som jag inom kort ska publicera på min riktiga blogg http://sebastian-bergstrom.se.



Mvh

Sebastian!

DATUM: 2010-12-05 KLOCKAN: 10:34:32
BLOGG / HEMSIDA: http://sebastian-bergstrom.se
Kommentera här.

Kameraväska - [Dessa fantastiska prylar fotograferar jag med.]
Bloggdesign - [Jag gör alla mina bloggdesigner själv.]
Kontakt - [Vill du ställa någon fråga via mail?]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0