Stenar


Canon EOS 450D + Canon EF 50mm f/1.8 II.
1/1500 sek, f/1,8 & ISO200 (50mm).


Hej. Äntligen tar jag chansen och modet att skriva.
Jag vill först och främst säga att jag faktiskt inte riktigt har någon bra anledning till varför jag inte har skrivit de senaste 6 dagarna. Det enda jag kan säga är att jag har haft fullt upp och då det funnits tid till bloggen har jag inte orkat sätta mig ner och skriva. Men nu tänkte jag att det skulle bli ändring på den fronten. I detta inlägg tänker jag sammanfatta hur de senaste 6 dagarna har sett ut för mig.

OM JAG BÖRJAR MED TORSDAG SOM VAR DEN FÖRSTA AV 6 DAGAR UTAN UPPDATERING.

Det var nästan en helt vanlig dag. Jag kom till skolan 8.10 och vid 9 tiden skulle min klass och klass 8 åka in till stan för att titta på någon rätt tråkig spelnings som någon orkester gjorde.
Efter att det var slut var det stress tillbaka till skolan för att få lunch. Efter lunchen var det matteprov tills vi slutade så dagen var faktiskt rätt skön. Dock gick det sådär på matteprovet.

FREDAG SOM ÄVEN DEN VAR EN BLOGGFRI OCH FÖRÖVRIGT RÄTT SLAPP DAG.
Efter att jag varit i skolan tills 14.00 åkte jag hem och typ bara nöjt av att det var helg. Det gjorde jag tills efter fyra, då jag och min bror åkte och handlade åt min morfar och därefter var hos han i kankse en timme. Efter det skulle jag och min bror skjutsa mina föräldrar till några vänner.
Sen på kvällen tittade jag på idol och lite senare blev det Valentine's Day och en stor Ben&Jerry. Mums.

LÖRDAG BLEV EN VÄLDIGT SKÖN DAG MED MIN SYSTER.

På morgon åt jag lite med av min Ben&Jerry och målat trappen. Det blev en toppen morgon. En liten bit in på eftermiddagen kom min syster och vi åkte till Birsta City och handlade lite. Det var jätte trevligt.
Efter några timmars promenerande hoppade vi in i bilden och åkte tillbaka till stan där vi köpte godis och hyrde två bra filmer. Den första vi såg var Upp och den andra var Sista Kontrakten med Mikael Persbrandt. Efter att vi hyrt filmen åkte vi och köpte mat på en wok restaurang och kvällen spenderades med mat, film, godis och några goda skratt. Mys! ;)

På söndagen var det bra en lugn dag. Jag var hemma med familjen.

Under dagen målade jag lite men annars gjorde jag inget speciellt. I måndags var det dags för prao. Jag kom aldrig till Stockholm, tråkigt. Men jag åker dit 10 December.
Min prao blev i alla fall här hemma i Sundsvall och det blev på Scandic och det är roligt. Än har jag bara varit i köket men imorgon kankse jag får vara på själva hotellet.

Det är ungefär så här mina dagar har sett ut och det har liksom inte varit något att blogga om faktiskt.
Även om jag kan erkänna att igår var jag otroligt sugen på att blogga när jag kom hem.

Det blev lite att läsa... Nu ska jag titta runt på lite bloggar och därefter fortsätta att redigera bilder.

0 Kommentarer

Kommentera här.

Kameraväska - [Dessa fantastiska prylar fotograferar jag med.]
Bloggdesign - [Jag gör alla mina bloggdesigner själv.]
Kontakt - [Vill du ställa någon fråga via mail?]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0