Ystads Skörd


Canon EOS 450D + Canon EF 50mm f/1.8 II.
1/1500 sek, f/1,8 & ISO200 (50mm).


Hej, nu har jag kommit hem från skolan.

Idag fick jag gå hem vilket jag är inte är speciellt bortskämt med att behöva. Men den här gången var det faktiskt väldigt inspirerande att gå hem. Det är ju så sjukt snygga färger utomhus nu i höst så jag fick en del inspiration till min bloggdesign men även att fotografera så det ska jag göra efter att jag publicerat detta inlägg. Jag ska gå en rätt lång fotorunda så det kommer bli många fina bilder. Ska bland annat fotografera älven Ljungan. Ni ska se hur underbart snyggt det är nu när träden speglas på vattenytan.

Idag är det torsdag och jag ska redigera massor med bilder.

Jag ska även fortsätta att söka praktikplats. Jag har en rätt lovande nu men för att vara säker måste jag maila några till så att jag kan vara säker att jag får en intressant praktikplats och att den är i Stockholm. Det är ett måste. Jag pallar inte att vara här hemma i Sundsvall, det är så tråkigt! Jag vill vara i Stockholm ♥

Jag ska även hinna med att ladda hem sims grejer (försöka få igång mitt sims) och att kankse göra nått litet på min design som jag egentligen hade tänkt publicera denna vecka men jag tror inte att jag kommer att hinna få klar min tills dess. Imorgon åker jag till Uppsala för att hämta en bil och till helgen brukar det ju nästan alltid vara nått annat som kommer i vägen men jag ska försöka att göra framsteg.

Bilderna ovan är från Skåne och Ystad.

Jag älskade verkligen det här gräset. Det var så sjukt snyggt, speciellt när det blåste i gräset. Man såg liksom inte att det var gräs utan enbart att det var nått snyggt grönt på sidan. Man skulle nästan kunna säga att det såg ut som en tavla då man målar ett landskap, man får ju inte till gräset så man målar bara ut lite sköna färger. Ungefär så såg det ut. Galet snyggt. Jag har några fler bilder som jag tänkte att ni skulle få se lite längre fram, kankse senare idag eller imorgon.

Nu ska jag ta kameran och Laban ut på en fotorunda.

0 Kommentarer

Kommentera här.

Kameraväska - [Dessa fantastiska prylar fotograferar jag med.]
Bloggdesign - [Jag gör alla mina bloggdesigner själv.]
Kontakt - [Vill du ställa någon fråga via mail?]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0